Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 11 October 2013

TAK DAK AYAQ!!!!!

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people..
Hari ni masuk hari ke 3 tak dak ayaq!
Hari pertama : Ayaq tangki ada .. ok lagi. berharap malam tu
ayaq akan naik atas tangki la.... tapi
Hari Kedua : still tak dak ayaq ! ayaq dalam tangki pon makin surut!!!
keluaq pon kecik ja jenuh dok tadah!
Hari ke 3 aka hari ni : Tak dak langsung ayaq! Oh no...
Stress sangat-sangat.!
Kalo tak dak elektrik ok lagi kalo tak dak ayaq memang piiiii la...
Jangan dok buat ceri beri time ni sudah!
Kalo tidak mampuih la...
Sekian!


Kena pi kat sungai gak rasa nya utk tahan ayaq kalo macam ni!!!!

P.s : Kejadian di atas berlaku di opis sekian... ^_^

26 comments:

  1. Sian aih takdak ayaq..hehe..klu umh dkt2 sungai best la..boleh manda manda ceri beri kat situ je..klu takdak?haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaaa.. sambil berenang sambil ceri beri yerr.. kesian orang lain nak berenang sama hahahah

      Delete
  2. memang tak suka kalau tak ada air, biar tak ada elektrik jangan tak ada air... hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol kak, tersiksa jiwa dan raga ^_^

      Delete
  3. aiyoo susahnya tak dak ayaq.. harap2 kembali ada ayaq kat umah akak ya.. :)

    ReplyDelete
  4. setitik air amat bermakna kan , sebab tu kena sayangi air, jangan membazir... pening takde air

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol mama pening pala sakit hati tau mama :)

      Delete
  5. huwaa. masa dekat tmpt stdy dlu hana mcm nie. manjang je tak ada air. alahai. sabau ea kakak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak pon sama... time belajaq lagi la menyiksa bangun pukol 4 pagi utk mandi

      Delete
  6. Wahhh...kesiannya...susah kot klu xde air..

    ReplyDelete
  7. kesiannya..paling tak suka kalau takde air nie..susah nak buat kerja rumah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol !! menyeksa sangat2. nak minum air pon takut. :)

      Delete
  8. ish susahnya hidup tkde air, baju tkleh basuh, mandi tk boleh, basuh pinggan tk boleh. dahlah smpai 3 hari lamanya. sye paling benci bila tkde air, tkde letrik tkpelah jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol dik oi. ni kat opis ja kalo kat umah hurmm xtau nak kata la dik :)

      Delete
  9. hurm kesian kan? nak buat apa punsusah nak minum air manis pun takut kan/ takut ceri beri... :)

    ReplyDelete
  10. kalau takde air.. takut sangat kalau perut buat hal/ceri beri...memang mampuih..terpaksa kena beli air nak kodo' hajat..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhaaaa... akak tau ke kamiorang ni dah guna air minuman pejabat satu gelen tu dah .. memang terpaksa sebab ayaq tu ja yang ada.. :P

      Delete
  11. diorg x inform awal2 ke xdak ayaq
    ofis xde wat ape2 ke
    sat lagi abis ayaq botol besaq wat minum tu wat mende lain hehe

    ReplyDelete
  12. akak kalau takde elektrik ok lagi.. kalau takde air memang susah..

    ReplyDelete
  13. hahaha...sengal ni...hbs la akak....hihihi :)

    ReplyDelete
  14. ololo....sian akak :) time duk hostel dulu dapat tau je akan takda air cepat2 p tadah air.tak cukup dua baldi tambah pulak botol2 kosong,kenangan sungguh :)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart