Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 9 October 2013

WEIGHT LOSS IS LIKE DRIVING

SAPA-SAPA YANG RASA-RASA DAH TERSALAH JALAN,
TERSASAR DARI LANDASAN TU BOLEH 
JA U TURN BALIK.. DUN WORI..
MASIH ADA WAKTU ...
JOM KITA PAKAT-PAKAT U - TURN ^_^

15 comments:

  1. akak betul2 siyes nie nak kurang kan weight. hehe gd luck ea kakak sayang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerrrr serius . dh lama dh pon tapi tak terbuat makin lama makin membesar huhu ^_^

      Delete
    2. haha tak apa. chaiyok2 akak. nak kurangkan berat badan jangan sampai kesihatan terjejas tw. hee :)

      Delete
  2. U-turn pun kene tengok signboard hehehe..
    Nak kurang mmg susah nak naik mak aii senang nyer :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betollll!! nak naik sng ja turun makan tahun kot :(

      Delete
  3. Replies
    1. tak pa rugi skali skala sally ^_^ kita dh lama untung menjadi penternak lemak berjaya ^_^

      Delete
  4. u-turn elok2 ye kak:)

    ni chipsmore untuk akak,heee

    ReplyDelete
  5. ok..tp bia skit lg la bru uturn he3..skrg ni..biar perang kaw2 dlu =) hati2 kak..orang kata..jgn pndang belakang..kui3..

    ReplyDelete
  6. aefa pon nak u-turn kak.. tp stiap kali jumpa mknan fav aefa u-turn lagi sekali.. haha.. sbb tu berat sentiasa turun naik -.-''

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart