Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 25 October 2013

TOTOI DAH KEMBALI

Assalamualaikum....
Anyeonghaseyo beautiful people.. ^_^
Ingat dak hari Rabu lepas Liya ada tulis yang Kekasih hati 
yang comel lote tu tak balik umah kan? 
Tak baca lagi ? Boleh baca kat SINI ...
Petang Khamis iaitu kelmarin , sampai ja kat umah,
adik aku habaq Totoi dah balikk.. yay!!!!
Terimakasih ya Allah.. Puas aku berdoa supaya Allah permudahkan
Totoi untuk jumpa jalan balik ke umah... 

Wajib amek gambaq dengan Totoi sempena kepulangan nya hehe.
Tengok lah Totoi dah pon jadi kuruih muka pon panjang ja..

Jamu Totoi makan nasik lagi walaupon dah berkali dia makan..
Agak nya sepanjang perjalanan dia mencari awek tu dia memang tak cukup makan.. 
Kalau la dia boleh bercakap memang dah tanya kat 
dia ke mana dia pergi hehehee...


Totoi wat muka gangster dh lani .. hehe.. 
Tak tau la dia jumpa ka dak cinta hati dia tu...
Harap-harap lepas ni dia tak pi berjalan jauh-jauh dan buat kakak-kakak 
dia rindu.. Sejak balik umah ni keja dok mintak makan ja...
I so so happy !_!  
Terima kasih jugak kepada kawan-kawan yang sudi mendoakan 
Totoi kembali ke rumah ... ^_^
Bye !


31 comments:

  1. alala comelnya totoi macam kucing kita kaler kuning juga :)

    ReplyDelete
  2. la dah balik dah .. home sweet home.. hihi dia rindu kat lieaya la 2... thats y dia balik.. tapi kurus kan cian dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye... besssss sangat tau ... kami lagi rindu kat dia :)

      Delete
  3. alahai..kesian dia. lapar sgt kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tu la lapaq mintak makan 6 x kemarin :)

      Delete
  4. alhamdulillah..mesti happy gila kan :)

    p/s isi tabung nestle+chipsmore+ guess :) salam jumaat lieya..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah akhirnya dah kembali semula ke rumah...

    ReplyDelete
  6. syukur alhamdulillah..nampak kurusnya tu..kalau dah makan pun masih kurus tu maknanya rindukan girlfriend dia la tu..hehe *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhee.... tu la harap2 pas ni gemok balik... muka pjg xcomel

      Delete
  7. haha. jumpa jalan pulang jgk akhirnya. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes!! alhamdulillah ... jumpa jugak jalan :)

      Delete
  8. Replies
    1. hehehehee.. tu la . tuan dia ni risau lebih

      Delete
  9. hihi.. totoi ni dating jauh sgt.. sampai kurus2 cmni xmkn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la aefa,, tak tau hr tu cm na dia boleh hidup xmakan . padahal dia ni on time asyik lapaq ja :)

      Delete
  10. syukurlah totoi selamat.. semakin kurus badan dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak.. dh kurus sangat ... kulit pon boleh tarik2 hehe

      Delete
  11. Replies
    1. tu la... kesian dia dia ja xkesian diri sniri

      Delete
  12. Mcm rupa kucing Vee dah ni kak.. Hahaha. Bahagianya bila dia balik rumah kann ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la vee . bahagia sangat2 .... asyik pelok2 dia ja vee

      Delete
  13. alhamdulilahhhh
    totoi dah balik eh
    dah kurus pun dia..selama dia xde tu dia x mkn or xselera kot sbb rindu kat tuannya haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia sedap makan benda lain hehehe... ^_^

      Delete
  14. atotorhh comelnya sayang. ^_^

    #pailang r ! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehee.. dah kurus la hana. xcomel dahhh heheh

      Delete
  15. seronok tengok orang manja2 dengan kucing,hee...tapi nana takut nak pegang:)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart